Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулация и обтягане на ръчна спирачка на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Регулация и обтягане на ръчна спирачка на 155

    Здрасти всички,
    От много дълго време не съм писал, ама ето че пак ми трябва малко съвет...Искам да знам как мога да стегна ръчната спирачка на 155та 95 год 2.0л?Има ли някакъв болт, и къде се намира, ще се наложи ли да махам цялата пластмаса която е около дръшката на ръчната спирачка?
    Мерси предварително
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 01:43.
    Alfa Romeo 155 2.0

  • #2
    не няма да ти се налага, само откопчаваш кожената обшивка на лоста и ще видиш болта той е точно под лоста
    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

    Comment


    • #3
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #4
        .

        аз пак да ви питам:на мен пове4е ми даржи дясното колело на ра4на как да го оправя?
        веднаж си играх да вартя буталото нищо не стана.

        Comment


        • #5
          ами отдолу, под колата, жилото което е хванато на ръчката дърпа по едно жило за всеки апарат. Там има гайки за реглаж, натягаш това жило, което е на неловящата спирачка!
          sigpic
          === 75 1.8 T '86 ===
          === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

          If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

          Comment


          • #6
            така и така се е почнало тука да се обсъждат спирачките на задния мост, аз забелязах че напоследък задните ми спирачки почти не държат, как да ги натегна
            ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
            ALFA ROMEO 33 1.5 TI

            Comment


            • #7
              Регулатора за налягане е или зиместен или не е в ред. Може и накладките ти да са много износени.И при мен е так , но накладките ми са 2 мм само и ще ги сменям.
              Явно и дисковете са вече поистънели и при поизносени накладки се получва много голям ход на работните цилиндърчета.
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Kostadin
                така и така се е почнало тука да се обсъждат спирачките на задния мост, аз забелязах че напоследък задните ми спирачки почти не държат, как да ги натегна
                блокирали са ти водачите, или буталцата, на регулатора му няма нищо, също така и на дисковете и накладките, свали ги почисти ги и ги раздвижи и ще се оправят
                ALFA 155 TS 1.8 -93

                Comment


                • #9
                  И аз искам да си натегна ръчната, но не се получава от гайката под ръчката.
                  След доста натягане започва да блокира лявото колело, а като върна лоста в долно положение се чувства, че задържа. Някакви идеи ???
                  155 1.8 8v TS & FZR 600

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                    И аз искам да си натегна ръчната, но не се получава от гайката под ръчката.
                    След доста натягане започва да блокира лявото колело, а като върна лоста в долно положение се чувства, че задържа. Някакви идеи ???
                    ..ето на колегата идеята ...която сподели по нагоре в темата!

                    п.с.
                    ами отдолу, под колата, жилото което е хванато на ръчката дърпа по едно жило за всеки апарат. Там има гайки за реглаж, натягаш това жило, което е на неловящата спирачка!
                    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      ..ето на колегата идеята ...която сподели по нагоре в темата!

                      п.с.
                      ами отдолу, под колата, жилото което е хванато на ръчката дърпа по едно жило за всеки апарат. Там има гайки за реглаж, натягаш това жило, което е на неловящата спирачка!
                      Това го прочетох и вчера я качвах на канал, но такива гайки не видях
                      На мен проблема не ми е толкова, че едното колело задържа преди другото.
                      По-скоро е там, че е нужно много натягане, за да започне да "хваща" по-сериозно, а като я натегна пък започва да задържа дори и когато лоста е пуснат до долу ( и се вдига и сваля с усилие). Мисля си, че някъде има нужда от раздвижване или нещо подобно
                      155 1.8 8v TS & FZR 600

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщение
                        Това го прочетох и вчера я качвах на канал, но такива гайки не видях
                        На мен проблема не ми е толкова, че едното колело задържа преди другото.
                        По-скоро е там, че е нужно много натягане, за да започне да "хваща" по-сериозно, а като я натегна пък започва да задържа дори и когато лоста е пуснат до долу ( и се вдига и сваля с усилие). Мисля си, че някъде има нужда от раздвижване или нещо подобно
                        А преди натягането, помпиш ли с крачната? Щото ако не го правиш е нормално да натягаш и да не държи и едновременно с това да задържа.
                        Alfa Romeo 155 1.8TS
                        Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ALFA CORSE Покажи съобщение
                          А преди натягането, помпиш ли с крачната? Щото ако не го правиш е нормално да натягаш и да не държи и едновременно с това да задържа.
                          Незнаех, че трябва ! Ще пробвам, мерси за съвета
                          155 1.8 8v TS & FZR 600

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ALFA CORSE Покажи съобщение
                            А преди натягането, помпиш ли с крачната? Щото ако не го правиш е нормално да натягаш и да не държи и едновременно с това да задържа.

                            Пробвах и пак си е така Ако не ти е проблем да обясниш малко по-подробно, да не би да бъркам нещо.
                            155 1.8 8v TS & FZR 600

                            Comment


                            • #15
                              и при мене е същата работа! Натягам от гайката под ръчната и колелата блокират Ще взема да хвана някой доброволец да помпа спирачката аз да затягам


                              155 2.5 V6
                              Passat 2.5 TDI 180hp highline

                              Comment

                              Working...
                              X